Paviai Hírek

Paviai Hírek

Paviai Hírek

2017. szeptember 30. - mpetra93

Kedves Olvasóim!

Mivel nem tudhatom, milyen régről vagy mennyire ismerjük egymást, egy rövid bemutatkozással kezdeném a blogomat: Petrának hívnak és most kezdtem az utolsó évemet a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának nemzetközi gazdaság angol nyelvű mesterszakán. Amellett, hogy a teljes oktatás angol nyelven zajlik lehetőségünk van az utolsó évünket egy partnerintézménynél tölteni. A program neve Double Degree, melynek lényege, hogy a két egyetem elfogadja a másiknál elvégzett kurzusokat így a két tanév után mindkét egyetem diplomáját megkapjuk. Ennek a programnak köszönhetően vagyok jelenleg az olaszországi Paviaban. A bejegyzéseimen keresztül igyekszem majd az elkövetkező 10 hónapban minél részletesebben bemutatni az olaszországi mindennapjaimat. Mesélek majd mind az egyetemi életről mind pedig a szabadidős elfoglaltságokról, amiket ez a kis város kínál az idelátogató hallgatók és külföldiek számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://paviai-hirek.blog.hu/api/trackback/id/tr8912913381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása